Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 2 iulie 2011

Radiografie maudeiana: la Zid

Maude.Azi sunt Maude.Ieri nu stiu ce am fost, sau poate ca as fi vrut sa fiu mai mult decat as fi putut fi vreodata, sau poate ca am uitat de mine asa intro alergare eterna dupa atemporalitate.Maude pentru ca nu exista timp si pentru ca femeile romance sunt marginalizate de societatea masculilor!Pacat ca nu toti sunt la fel, dar tind sa cred ca minoritatea nu decide pentru majoritate!
Am imbratisat cerul.Pentru fiecare Maude in parte.Maine sunt Maude. Spun asta pentru ca  asa ma cheama.
Incantata de cunostinta, Maude!
Ce tampit suna!MAUDE?!
De fapt eu am propus candva o dezbatere pe tema:BARBATUL SECOLULUI XXI - INCOTRO?Am citit undeva ca insuficientele virilitatii se trateaza  sau se pot  aboli prin VEXARE ADEVERSA A INADVERTENTELOR DE ORICE FEL- la genul masculin!De aceea consider ca a fi compatimit reprezinta un prim pas spre tagma sinucigasilor, in timp ce a intelege e un alt fel de nume pentru luciditate.Cred ca nimeni nu are nevoie de compatimiri, cert este ca aici si acum nu vor fi sinonime cu maine.
Pledez pentru femeia puternica, independenta si mereu sincera cu sine.Armonia atinge un punct de fermitate a simturilor.
Exista egalitate intre femei si barbati!Eu cred ca da exista o interdependenta si un echilibru, in esenta avem nevoie de barbati!Ha!Am spus'o si pe asta!
Echilibrul exista acolo unde masculin si feminin lucreaza ca un tot unitar!
Azi sunt Maude.Maine poate ca totul se va spulbera ca o furtuna sinuoasa  in camp vid.
AZI NU ESTE MAINE, NU-I ASA?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu