Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 2 iulie 2011

Feminoida









Sunt cateva maruntisuri pe care voi incerca sa le valorific in continuare, cert este ca aceste maruntisuri  tipice noua femeilor pun in dilema pe barbati si nu numai. Totusi suntem femei si-ar trebui sa ne mandrim cu asta implicit sa incercam a nu cersi niciodata afectiune sau admiratie din partea sexului opus.Este una din principiile care ar trebui luate in consideratie de fiecare femeie.
Sunt femeie ce bine ca exist intr-o mare de barbati si este foarte bine asa, luptand mereu pentru o cauza. Si poate ca in momentul asta imi repugna orice ramasita de luciditate.

Sunt femeie si-mi place sa visez cu ochii deschisi pentru ca am invatat o lectie despre zambet care face mult mai mult decat o simpla ocheada aruncata in vant.

Sunt femeie pentru ca Mama Natura a fost darnica cu mine atunci cand am deschis pentru prima oara ochii si-am privit lumea prin ochii ei.

Sunt o femeie independenta si strig sus si tare:NIMIC NU MA POATE INVINGE! asta pentru ca am invatat a infrunta problemele si a nu fugi de ele.Este o lectie legata de asumarea responsabilitatilor. Mi-am ascutit abilitatile de luptator.

Sunt femeie - asta ma face sa ma simt minunat in fiecare zi.

Sunt o femeie increzatoare in viitor asta cred ca nu are a face cu prezentul decandent.

Sunt feminista iar asta nu presupune ca exclud total barbatii din viata mea.Dragi barbati feminismul inseamna atitudine si nimic mai mult.Cine s-a gandit vreodata ca feminismul va fi asa de prost intrepretat?!Cred ca nimeni?!Patriarhatul e un mod de viata extrem de demodat pentru sec.XXI, haide sa nu mai credem in strigoi!

Sunt femeie si cred ca respectul de sine este un puct forte pentru fiecare dintre noi.

Sunt femeie si se poate intampla sa gresesc asta ar fi echivalentul - a invata de greseli -

Sunt femeie stiu ca nu sunt perfecta, dar cred ca barbatii iubesc imperfectiunile.

Sunt femeie si cred in paradoxuri de orice sorginte, e destul de complicat nu-i asa?Nu si pentru cele ca mine.

Sunt femeie si urasc orice vorba urata la adresa oricui. Lupta pentru egalitate si ai sa zaresti o luminita la captul tunelului.Uneori e bine sa punem in balanta toate aspectele vietii cotidiene.

Sunt femeie si cred ca diversitatea aduce odata cu sine un plus de umanitate pentru fiecare dintre noi.


Sunt femeie si-mi place sa spun lucrurilor pe nume atunci cand trebuie sa-mi sustin parerea in fata celorlalti.Nu uita ca argumentele sunt extrem de importante intr-o dezbatere.

Sunt femeie si poate sa au fost si sunt barbati care-mi spun pas arncandu-me intr-un con de umbra.Gandeste-te si auto-valorifica abilitatile, nu putem multumi pe toata lumea.

Sunt o femeie care debordeaza de exuberanta.Am invatat ca exuberanta aduce un plus de feminitate si te face sa plutesti intr-o lumea nebuna.

Sunt femeie si putin imi pasa de cei cu mintea ingusta.Invata sa treci cu vederea la rautatile celor din jur.

Sunt femeie si poate ca unii barbati si-ar dori sa gandesc mai putin deact ieri, in acest caz va trebui sa punctez urmatorul fapt - O FEMEIE COMPLETA NU VA PUTEA ADMITE NICIODATA LIPSA DE INTELIGENTA DIN PARTEA NIMANUI.Iiavertizaz pe amatori ca spectacolele de pantomima nu au ce cauta in decorul vietii de zi cu zi.Spun asta pur informativ.

Sunt o femeie care spune despre violenta ca E O HIBA LA GENUL MASCULIN.Evita brutele, nu merita sa-ti pierzi timpul.

Sunt o femeie creativa si in acelasi timp admir originalitatea in toate formele ei.Nu uita ca lumea e plina de FAKE-uri.

Sunt o femeie care militeaza pentru sinceritate.Minciuna pataeza si dezintegreaza spiritul, de ce sa traim in dileme?!

Sunt categorica atunci cand am dreptate.O femeie lucida va fi intotdeauna categorica si nu va cere nimanui sa adjudece in vreun fel acest aspect.

Sunt o femeie care se risipeste in multime, pentru ca eternul feminin atrage dupa sine misterul.Trebuie sa constientizezi ca esti unica un felul tau, chiar daca multi se simt contrariati de cele mai multe ori.

Sunt o femeie care dezaproba total strategiile execrabile la genul masculin care au scop -bed affairs - nu -afacerile nu se fac in pat


Sunt o femeie ce multe bazaconii in cap, e bine din cand in cand sa tragi aer in piept si sa spui:CURAJ NU E DRACUL CHIAR ASA DE NEGRU.In fond timiditatea tine de un anume grad de bun simt pe care unii il au, iar la altii lipseste cu desavarsire.

Sunt o femeie care gandeste si traieste liber.Nu uita ca principiile o sa te aduca in pragul isteriei.

Sunt femeie si am invatat sa nu imi bat capul cu toti idiotii.Cauta esentialul, restul e de umplutura.

Sunt femeie si detest sa fac pe plac sexului opus.Ca asa sunt eu mai dracoasa. Nu te comporta niciodata ca o femela. Nu suntem animale.Pentru cei dintre dvs care se identifica cu teoria Darwinista le sugerez sa revina la viata lor de maimute crizate.

Sunt femeie si intuiesc ca poate ar fi dintre semenele mele care ar crapa de invidie.Sfatul meu: Invidia ucide sufletul, il otraveste pur si simplu.
Invata sa ai mereu o atitudine deschisa mereu, numai asa te poti inconjura de armonie.


O femeie cand trece neobservata inseamna ca vrea sa fie subtila.E mai placut asa.Asta e o lectie de stil.


Nu cauta sa te strangi de gat intro relatie SURDO-MUTA:


In incheiere VREAU SA SUBLINIEZ CA A FI FEMEIE ESTE UN MIRACOL



England, Midlands, Birmingham, Crescent Road, 2:06 AM, summer 2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu